Friday, September 10, 2010

Hari Raya Semua Bagai Nak Gila

Akhirnya bulan Ramadan meninggalkan kita dan tibanya bulan Syawal di mana Hari Raya disambut dengan gembira harapnya. Dah lama aku tak update blog yang usang ni. Mungkin kerana sibuk dengan kerja part time. Update diri sekarang ni aku bekerja di KFC cawangan Komplex The Store Sungai Buloh sebagai back up.

Memandangkan tahun ni aku akan beraya di KFC, aku ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf di atas segala kesilapan dan kekilafan yang telah aku lakukan kepada anda sume secara sengaja atau tidak sengaja. Halal kan makan minum.

Aku juga ingin menjemput kalian yang ingin berkunjung ke rumah aku yang tersorok di celah-celah merbau sempak. Nak hantar kad raya pun sempat lagi poskan sahaja di Lot 1583, Kg. Kubu Gajah Luar, 47000 Sg. Buloh, Selangor tapi pastikan jangan hantar pakai perkhidmatan selain pos Malaysia sebab yang lain pasti tak sampai.

Tahun ini aku kagum dengan industri muzik negara kerana berjaya menghasilkan banyak lagu raya yang baru yang sedap didengar di telinga melalui corong-corong radio. Namun lagu raya yang lama juga yang dapat mengembalikan nostalgia di hari raya.

Akhir kata Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin.

1 comment:

Atin said...

macam mana nak apply keje part time kfc? sy nak keje jgk..013-3587823.