Friday, January 2, 2009

Sejuk-sejuk

Tag dari Acan. (Minta maaf sebab lambat buat)

Do you think you are hot?
Aku tak pikir pun aku hot pagi-pagi buta ni. Kat rumah sewa aku kalau pagi-pagi ni keadaan dia macam kat Cameron Highland. Kesejukannya menyebabkan aku tidur lena dibuai mimpi.

Upload a favorite picture of you.

Why do you like that picture?
Sebab pertama kali aku diberi peluang untuk terlibat dalam band ni. Terima kasih kepada Influx. Walaupun tak dapat masuk final tapi korang tetap best.

When was the last time you ate pizza?
Kali terakhir aku makan pizza kat pejabat. Canadian pizza, bos yang order sebab untuk meraikan hari jadi stuff pada bulan 11 dan 12.

The last song you listen to?
Pretty Ugly - Itu Bukan Aku

What name you prefer beside yours?
Along

People to tag?
Acap
Koboi
Teloq
Mok
Sofie

Who is number one?
Bekas rakan satu asrama.

Number three is having relationship with?
Masih bujang dan masih mencari-cari calon yang sesuai.

Say something about number five?
Pendebat yang hebat dan terulung sepanjang masa.

How about number four?
Rakan sekampus, serumah dan sepejabat yang menggelikan hati sehingga kering gusi dibuatnya.

And who is number two?
Rakan sekelas dan semeja yang sudah lama tidak ketemu. Sekarang beliau melanjutkan pelajaran di German dalam jurusan kejuruteraan.

No comments: