Thursday, January 1, 2009

Selamat tahun baru 2009

10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..

Boom kebabom. Meletup bunyi bunga api. Orang pun mula kecoh bersorak. Bising gamat suasana dibuatnya. Tu baru keadaan di Wangsa Maju.

Aku ada kat umah sewa je masa ni. Malas la nak pergi KLCC, Stadium Merdeka dan lain-lain. Sedang menikmati cerita Get Smart kat komputer aku ni.

Selamat tahun baru 2009 aku ucapkan kepada semua. Semoga tahun ni lebih produktif dan cemerlang. Aku harap tahun ni lebih bertuah dan baik daripada tahun-tahun sebelumnya.

Memandangkan tahun ni aku akan kembali semula ke universiti dan menyelesaikan pengajian aku di sana. Aku bertekad aku membuat sehabis baik yang mungkin. Maklum la sekarang ni permintaan untuk pekerjaan semakin sengit.

Cita-cita aku sudah semestinya la nak bekerja dengan PETRONAS. Aku juga berharap negara kita yang tercinta ini Malaysia dapat terus berdiri teguh sama tinggi dengan negara-negara maju yang lain.

Usahlah bersengketa tapi majulah kehadapan dan marilah kita bersatu padu membantu untuk terus memastikan negara kita ini dikenali seantero pelusuk dunia. Sekian.

2 comments:

Its me said...

selamat tahun baru 2009
semoga lebih cemerlang

Unknown said...

terima kasih. begitu juga dengan anda.