Saturday, September 20, 2008

Football Manager 2008

Dengan lafaz Bismillah aku merasmikan blog ni. Mula-mula sekali aku nak cerita pasal benda yang aku paling minat tak lain dan tak bukan mestilah football manager(fm). Sebelum fm2009 keluar aku nak kongsi bersama rakan-rakan pengalaman aku bermain fm08.

Selalunya aku mesti pakai Arsenal. Tp kali ni aku melakukan sedikit anjakan paradigma dengan memakai pasukan yang terlampau lemah iaitu Sheffield United. So, misi aku untuk first season mestilah nak promotion.

Di sini aku sediakan review. Pemain yang aku beli berbekalkan transfer budget yang ciput je. Begitu juga dengan performance pasukan aku.

Ni senarai pemain yang aku beli


Nak dipendekkan cerita selapas 46 match, ni lah keputusan yang aku dapat

Korang sendiri dapat tengok. Dengan bimbingan aku, Sheff Utd jauh meninggalkan pencabar terdekat dengan beza mata yang begitu jauh bagai langit dengan bumi.

Akhirnya aku dapat promotion dengan begitu bergaya. Ni review yang aku buat terhadap performance pemain aku.
  • Billy Sharp = Penyerang profilik aku. Dia sorang je score 50 gol. Tamak betul beliau.
  • Almenning = Memang goalkeaper yang boleh diharapkan.
  • Joe Mattock = Young attacking leftback yang rajin.
Sampai di sini saja post pengenalan aku. Kalo aku rajin aku cite lagi second season aku pulak. Kalo ada sebarang pertanyaan mengenai fm08 jangan segan untuk bertanya. Kalo aku tau aku akan tolong. Majulah bola sepak untuk negara.

No comments: