Tuesday, May 12, 2009

Pagi sunyi sepi

Waktu sudah menghampiri subuh. Namun aku masih belum tido lagi. Sejak kebelakangan ni, aku dah jadi macam kelawar. Boleh jadi batman macam ni. Siang tido malam berjaga. Mungkin masa aku dah ikut negara lain.

Pagi-pagi ni memang sunyi sepi. Study memang syok mungkin senang masuk. Tido pun syok juga. Lagi-lagi study petroleum exploration memang seronok. Study pasal batu, stuktur Bumi. Boleh kata macam study geografi balik tapi ni lagi advance.

Sekarang ni tengah study week. First paper aku minggu depan hari isnin. Rasa macam lama lagi tapi kalau dah tolak sume dengan masa main-main memang kejap je dah nak final exam. Bila nak study rasa malas betul.

Bila tengok cerita dengan main game bulat pula mata aku. Masa belajar baca sikit je dah mengantuk. Bosan dan tepu. Biasa la tu memang lumrah kehidupan sebagai seorang pelajar. Aku cuba juga study walaupun sedikit.

Hari ni dah mula exam Malaysian Studies. Aku ambil sem depan. Jadi good luck kepada kawan-kawan yang ambil. Semoga korang berjaya.

No comments: