Tuesday, May 5, 2009

Kalah lagi

Akhirnya dapat gak aku tengok bola tanpa sebarang halangan selepas presentation fyp dengan fydp sudah selesai. Cuma tinggal final exam je lagi yang bakal menjelang tidak lama lagi. Seperti yang diduga maple-maple utama kat Tronoh pagi ni semua dipenuhi dengan penyokong Arsenal dan Manchester United. Maklum la pusingan kedua champions league semi final.

Akhirnya aku tengok kat kedai makan Husna je. Tu pun penuh. Namun perasaan aku untuk menikmati permainan yang menarik daripada Arsenal hampa belaka. Minit ke-8 dah kena bantai sebijik. Lepas dua minit tu kena lagi sebijik. Nampak sangat misi mustahil ni kalo nak menang. MU dah dapat dua away goal.

Second half kena bantai lagi sebijik. Kecewa betul aku. Kalo Liverpool lain cita la. Bab-bab comeback ni memang diorang pakar. Arsenal dapat gol saguhati pun sebab sepakan penalti. Aku makan kuetiaw goreng pun tak selera.

Season tanpa piala lagi kali ni. MU memang kuat tidak dapat dinafikan lagi. Esok, Chelsea lawan Barcelona lak. Baik aku tido.

2 comments:

Nas Mohamad said...

besabar la wahai fan arsengal...sesungguhnya man utd itu tlalu kuat dan macho...

Unknown said...

haha. xpe2. mlm ni nak tgk chelsea dgn barcelona plak. harap2 match best. boring la kalo asyik defend je.