Sunday, October 19, 2008

Amr Zaki



Seperti biasa malam minggu aku mesti pergi tengok bola untuk menyaksikan Arsenal beraksi. Tapi malangnya Rashartini, Zatimanis dan BRJ semua layan Liverpool vs Wigan. Aku pun tak ada pilihan. Terpaksa la layan. Memang berbaloi la aku tengok perlawanan itu yang dimenangi oleh Liverpool.

Aksi Amr Zaki membuatkan aku terpegun dan terkejut. Jadi aku nak cerita pasal Amr Zaki.



Nama : Amr Zaki

Negara : Egypt

Tarikh Lahir : 1/4/1983

TInggi : 6'11'' (185cm)

Berat : 11st 11Ibs (75.0kg)

Posisi : Penyerang

Kelab asal dia El Zamalek. Sekarang ni Wigan tengah pinjam dia. Mungkin Wigan akan membeli beliau bila transfer windows bukak bulan Januari ini. Sekarang dia antara top scorer kat english premier league. Satu pencapaian yang begitu membanggakan.



Selepas tengok video ni mesti korang pun teruja juga. Nasib baik Wigan ni kelab lemah je. Kalau tidak mesti Amr Zaki tu jaringkan gol lebih daripada dua.

Apa-apa hal pun yang penting Arsenal menang dengan Everton malam tu 3-1.

No comments: