Monday, October 20, 2008

Berhari raya di office

Hari raya kan sebulan. Dah raya ke 17 pun masih ada jemputan rumah terbuka. Kali ini kat office aku sendiri. Ini kira combo la jimat. Sambutan hari raya, deepavali dengan pembukaan office aku di tingkat 2 bangunan SHL.

Sibuk juga la hari tu diorang menganyam ketupat. Tetapi bukan untuk makan tau. Hanya sebagai perhiasan dalaman sahaja. Aku hanya menyaksikan aksi diorang bertungkus lumus membuat persiapan terakhir.Terus terang aku cakap aku tak tau menganyam ketupat. Makan tau la. Malas la nak belajar. Gedo dengan Mok pun dah reti. Baru je belajar dari pakar iaitu Shahrin.

Malam tu jamuan ala kadar di office. Aku makan sate ayam dan daging dan nasi, ayam dan kambing. Masyuk. Lepas tu tapau bawak balik. Akhir sekali sesi photography.

DSCF4148 DSC00848DSCF4181

Sekian....

p/s: Post kali ni aku pakai windows live writer tak sangka pulak boleh.

No comments: