Thursday, October 16, 2008

Lokasi sebenar


View Larger Map

Peta di atas menunjukkan lokasi sebenar Kampung Kubu Gajah Luar. Dalam peta tu yang ada hanyalah Kampung Merbau Sempak dan Kampung Kubu Gajah. Rumah aku terletak di antara dua kampung ini.

Nak tau lebih tepat zoom dekat Lorong Merbau Sempak 5. Lokasi Kampung Kubu Gajah Luar terletak di hujung lorong itu. Terasing dari perkampungan yang lain.

Mana la tau kan kalau korang nak datang rumah aku ke kan senang ada peta. Tapi tahun ni tak dapat kot sebab rumah aku tak terbuka. Huhu. Kalo ada permintaan baru la akan diusahakan.

Lagi satu nanti bila masa aku kahwin nanti senang la korang nak datang. Tak ada la sesat kan. Haha. Sebab tu la aku mengambil langkah awal.

p/s: Lambat lagi nak kahwin. Belajar pun tak abis lagi. Masih jauh perjalanan.

3 comments:

kEyrOL~ said...

ni utk bg org dtg meminang ke?
hahahaha~~

Bajet said...

Haha. Mana ada. Sepatutnya aku yang pergi meminang. Ini dah terbalik. Peta ni supaya senang la nanti ko nak datang umah aku.

sabrina khalid said...

terbaiikk :))