Tuesday, November 18, 2008

Harga minyak turun lagi

Aku teruja. 
Aku kagum.
Haha tula perasaan aku bila fantasy premier league aku untuk minggu ni aku dapat 104 mata. Mata yang paling tinggi pernah aku dapat setakat ini. Selalunya purata 40 je. 

Aku bernasib baik sebab Ronaldo menyerlah malam tu. Dia menjaringkan dua gol dan satu assists. Kebetulan dia captain aku minggu ni. 

Walaupun aku ni kipas susah mati Arsenal, tapi sorang pemain Arsenal pun tak ada. Alasan aku senang je berdasarkan analisis aku, persembahan Arsenal tak konsisten. Hal ini menyebabkan aku lebih bergantung dengan pemain dari kelab lain.

Namun aku tetap percaya kat Wenger. Hari masih muda. Boleh kejar lagi pendahulu liga. Bila Arsenal dah perform balik mungkin aku akan ambil Samir Nasri atau Adebayor sebagai pemain aku. We wait and see. 

No comments: