Tuesday, November 11, 2008

Creative Prodikeys

Canggih betul zaman sekarang ni. Macam-macam benda ada. Masa mula-mula aku tengok keyboard ni terkejut gak aku. Haha ingatkan milo dengan nescafe je boleh 3 in 1. Rupa-rupanya keyboard pun boleh.

Keyboard di atas berserta dengan piano. Kiranya memang sesuai sangat la untuk orang yang minat musik dan juga yang baru berjinak-jinak dengan piano. Kalau berserta dengan saxophone aku beli la. Haha memang mustahil.

Bagi aku produk ni memang bagus. Cuba bayangkan, masa tengah boring study, buat assignment atau report, boleh la lepas geram kat piano tu. Goreng la satu dua lagu untuk menghiburkan diri sendiri. Harganya aku pun tak pasti. Kat Lowyat mesti ada jual lah.

4 comments:

Lisa Said said...

hahahaha
ko pasti ke ade kat lowyat?
aku nak rembat stu a cam uh

Unknown said...

Bad yang cakap ada. Benda ni baru je keluar. Bad yang suh aku belikan kat lowyat. Harganya Rm145 kot.

Achan Sinclair said...

145?? chilake mahal gak tuh...aku dah boleh beli efek gitarsatu setengah bijik...

Unknown said...

Biasa la Acan. Barang berteknologi tinggi memang mahal. Lagi-lagi baru je keluar.