Thursday, November 20, 2008

Nuffnang aku dah RM 1.50

Sekali lagi aku terkejut dan terkedu. Kali ni bukan disebabkan oleh point fantasy football.

Tanggal 17 November 2008 adalah hari yang bersejarah bagi ku. Satu lagi pencapaian dan rekod berjaya dipecahkan. Melalui Nuffnang aku boleh tahu tiap-tiap hari berapa orang datang berkunjung ke blog aku ni. Selalunya purata orang yang datang berkunjung ke blog aku hanyalah 14 orang sahaja.

Tetapi pada tarikh yang bersejarah ini, seramai 164 orang datang berkunjung ke blog aku. Aku pun pelik. Kalau difikirkan blog aku ni tak ada la benda yang menarik sangat. Hanyalah sekadar cebisan idea dan luahan aku sahaja. Tak ada unsur lawak dan isu yang boleh menyebabkan dunia ni berubah. Sitemeter Nuffnang ni rosak kot. 

Mungkin disebabkan post aku mengenai Zoo Negara. Ramai pelancong datang berkunjung ke blog aku. Itu hanyalah sekadar andaian sahaja. Berdasarkan taburan, pengunjung kedua terbanyak blog aku datang daripada United States. 

Aku tak pernah pula cerita pasal kemenangan Obama kat blog aku ni. Mungkin kebanyakan daripada mereka berminat untuk melawat Malaysia dan secara tak sengaja beramai-ramai tersesat kat blog aku ni. 

Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada sesiapa yang datang melawat blog ini. Begitu juga kepada pengunjung yang sudi menekan iklan di atas, tepi dan bawah. Sekali lagi terima kasih diucapkan.

2 comments:

kEyrOL~ said...

wehhh~~
x aci!
adverlets aq da lama pn leh kalah ngn ko~~
nuffnag cm lg bagus je....huhu~~

Bajet said...

Haha. Tula dulu aku suruh kau tukar ko tak nak. Tapi kadar income berkadar langsung dengan kadar klik daripada pengunjung. Kira nasib juga.