Wednesday, November 26, 2008

Definisi Seksi

Kali ni aku kena tag dengan Acan. Susah juga nak buat tag ni. Sebab banyak betul gambar aku yang seksi. Tak tau nak pilih yang mana satu.

Snap or just shift through the photo gallery and pick 3 pics of yours which u think are sexy.
Don't have to be revealing (though some said SEXY IS SKIN),
Explain why u think so,
Tag 3 friends (who you think is sexy)

Korang pernah tak tengok cerita Hanazakari no Kimitachi e? Cerita ini mengisahkan seorang perempuan yang menyamar jadi lelaki dalam sekolah lelaki.  Kalau korang tengok mesti korang perasan permulaan cerita ni mesti ada tunjuk gambar diorang beramai-ramai. Gambar tu memang serupa dengan gambar yang aku paparkan di atas. Sebab tu aku cakap gambar ni seksi cuma bezanya kat gambar ni semuanya lelaki. Takde perempuan yang menyamar jadi lelaki. 

Gambar di atas menunjukkan keseksian aku sebagai seorang lelaki yang sejati. Dalam keluarga aku anak sulung. Ayah aku pun anak sulung daripada sepuluh orang adik beradik. Kiranya aku adalah cucu sulung. Gambar di atas menunjukkan aku bersama-sama sedara aku yang masing-masing masih kecil lagi. 

Memang tidak dapat dinafikan lagi. Masa tido la aku paling seksi sekali. 

Sapa kata perempuan je boleh seksi. Lelaki pun boleh juga tanpa perlu mendedahkan aurat. Aku nak tag mok, keyrol dengan teloq. 

2 comments:

kEyrOL~ said...

wa~~~~ aq da hutang 2 tags~~
xnk wat boley?? :)

Bajet said...

Huhu. Aku tak kisah la Keyrol. Tula bila ada orang tag aku. Ko mesti menjadi calon aku untuk ditag.